Svømmeundervisning

Svømmeundervisning for børn (25 min.).
Onsdag kl. 15:00. Begyndere og let øvede, børn fra 7 til 12 år.
Onsdag kl. 15:35. Begyndere, børn fra 5 til 12 år.
Onsdag kl. 16:10. Begyndere og let øvede, børn fra 7 til 12 år.

SVØMMEUNDERVISNING (SU-1, SU-2 & SU-3)

Det er vigtigt, at eleven tilmeldes ventelisten til det hold, der passer til elevens niveau.
Der kan ikke garanteres plads på holdet, før eleven har deltaget i en undervisningstime, og niveauet er blevet godkendt af instruktøren.
Hvis elevens niveau ikke matcher holdets niveau, er det nødvendigt at eleven udmeldes, og kontingentet bliver refunderet.

Herefter kan eleven tilmeldes på ventelisten til det passende hold.

Klik venligst her for at læse hele beskrivelsen

BegyndereSU-1
Onsdag Tid: 15:00 - 15:25
Livredder: Tina Hansen /

Holdet er for børn i alderen 5-12 år og fokuserer på glæde og sikkerhed i vandet.
Der undervises blandt andet gennem legende øvelser og der er plads til børnenes forskelligheder.

Der begynder at blive stiftet bekendtskab med de forskellige teknikker og svømmearter.
Målet med undervisningen er, at eleverne bliver sikre svømmere og lærer at navigere i og omkring vandet.

Den 1. gang i hver måned, er ”kigge på”-dag, hvor forældre er velkomne til at overvære undervisningen.

Pris: 850 kr.

Såfremt svømmelæreren vurderer, niveauet på et andet hold passer bedre til den enkelte elev, forbeholder vi os retten til, efter orientering af elev og forældre, at flytte eleven til et andet hold.

Holdnummer: SU-1
Tilmeldte: 5/5

Let ØvedeSU-2
Onsdag Tid: 15:35 - 16:00
Livredder: Tina Hansen /

Holdet er for børn i alderen 5-12 år og fokuserer på svømning og sikkerhed i vandet.
Der bliver arbejdet mere detaljeret med de forskellige svømmearter og de tilhørende teknikker.

Pris: 850 kr.

Når elevernes niveau er højere end dette hold, anbefaler vi at man tilmelder sig et hold i svømmeklubben.

Holdnummer: SU-2
Tilmeldte: 5/5

VandtilvænningSU-3
Onsdag Tid: 16:10 - 16:35
Livredder: Tina Hansen /

Der undervises bl.a. gennem plask og leg, hvor der er plads til børnenes forskelligheder.
Målet med undervisningen er at eleverne lærer at navigere i og omkring vandet.

Holdnummer: SU-3
Tilmeldte: 13/13